lunes, 14 de enero de 2008

Viaje a Darjeeling

Com fer la crítica d'una pel·lícula amb la que et trobes emocionalment compromès? Amb un somriure als llavis, evidentment.

Viaje a Darjeeling és genial.

(Però, i l'objectivitat? i el contingut de la crítica? i la informació exhaustiva sobre la pel·li? Aaaaaaaix... Deixem-m'ho per a quan la meva adoració deixi lloc a la perspectiva.)


Si us agrada el Wes Anderson us agradarà moltíssim. Si no, estareu mirant el curtmetratge del principi i és possible (només possible) que us vulgueu morir. Si sou com el Néstor (Néstor F., perdò), i us agraden algunes de les seves pel·lícules però d'altres no, aleshores és que sou persones massa complexes per al meu pobre exercici de precognició.

Com us resulta la vida?

2 comentarios:

  1. Passo del Anderson, els cartells de les seves pelis son tots iguals.

    Tres o cuatre persones mirant al front amb cara de desgraciats o premonicionant que ho seran.

    ResponderEliminar
  2. Yo no he vist el cartell dacademia rushmore pero em va molar. PEr lo demés, aquest tio em ralla una mica.
    La vida bé, pim pam. El Piscoleg em tracta els multiples traumes q em causa la meva varietat d'opinions sobre les diferents pelicules del senyor Wes.
    Per culpa d'aixó tinc por a les altures i a les paelles gegants amb ales, i aixi no es pot viure.

    ResponderEliminar